Home / Servicii EFQM

Servicii EFQM

EFQM Training, EFQM Assessment: Numai aici beneficiati de Cursuri EFQM, Evaluare EFQM, Certificare EFQM. Participare la EFQM Forum, Premiile EFQM.

Cum sprijinim companiile din România?

1. Seminar gratuit de 2 ore

Obiectiv: Participanții fac cunoștință cu conceptul și beneficiile Modelului de Excelență EFQM. Seminar adaptat mediului de afaceri din România.

2. Workshop gratuit de o oră la sediul firmei

Obiectiv: Participanții evaluează nivelul de maturitate al firmei folosind chestionarul de autoevaluare EFQM.

3. Workshop de o zi la sediul firmei

Workshop de o zi

Obiectiv: 5 pași de implementat în călătoria spre Excelență pentru îmbunătățirea performanței organizației.

4. EFQM Training de 2 zile la sediul firmei

Training de 2 zile la sediul firmei

Obiectiv: Pornind de la așteptările factorilor interesați, participanții învață prioritizarea, planificarea și implementarea îmbunătățirilor din firmă.

5. Implementarea Modelului EFQM

Implementarea Modelului

Obiectiv: Companiile implementează Modelul EFQM într-un proces etapizat și iterativ. Apoi, companiile pot solicita evaluare (EFQM assessment) și certificare EFQM, recunoscută global.

6. Participare la EFQM Forum

EFQM Forum 2018

Obiectiv: Obținerea recunoașterii internaționale. Detalii aici.

Tarife

Întrucât serviciile oferite de organizația noastră depind de nivelul la care doriți să implementați modelul EFQM în cadrul companiei dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați pentru oferta de prețuri. Vă putem oferi detalii pentru toate serviciile, inclusiv EFQM training (cursuri EFQM) și EFQM assessment (evaluare EFQM).

Întrebări Frecvente

Cui se adresează Modelul de Excelență EFQM?

  • Entităților publice și private.
  • Firmelor și organizațiilor non-guvernamentale/fundații.
  • Companiilor mici, mijlocii și mari.

Noi folosim alte instrumente de lucru (ISO 9001, Balanced Scorecard, Lean Six Sigma, etc.). De ce să renunțăm la acestea pentru a folosi Modelul EFQM?

  • Modelul EFQM este compatibil cu oricare din celelalte instrumente de lucru. Mai mult, Modelul le integrează pe toate într-o abordare unitară. Spre exemplu, se poate folosi Balanced Scorecard pentru elaborarea strategiei și stabilirea indicatorilor de performanță, concomitent cu Lean pentru procese și metologia PMI pentru proiecte.
  • Modelul EFQM este turnul de control care face ca toate acestea sunt integrate funcțional și sustenabil.

Poate Modelul fi aplicat unor organizații cu câțiva angajați?

  • Da. Modelul este un mod structurat de abordare. Chiar pentru un startup, este necesar sa aibă conducere (leadership), o strategie, oameni (angajați, voluntari, familie), resurse (financiare, materiale, etc.), furnizori, produse sau servicii pe care să le vândă și procese de lucru. Par lucruri simple si logice; ei bine, am numit factorii determinanți ai Modelului.
  • Totuși, o organizație mică se va concentra în principal pe ințelegerea și implementarea Modelului (pornind de la EFQM training, EFQM self-assessment si EFQM assessment – C2E si R4E); o întreprindere mare are nivelul de maturitate și resursele pentru a trece prin procesul de evaluare externă pentru recunoașterea națională și internațională.
  • Doar ca exemplu indicativ, o organizație între 10 și 50 de angajați poate începe cu self-assessment iar apoi poate apela la o evaluare C2E.
  • Spre polul opus, ne putem aștepta ca o organizație cu peste 1000 angajați să înceapă tot cu un self-assessment, dar să ajungă până la EFQM Global Excellence Award.

Ne dorim să obținem Premiul Global pentru Excelență (EFQM Global Award). Cât durează și la ce să ne așteptăm?

  • Depinde foarte mult de organizație: Mare sau mică? Sunt oameni în organizație care cunosc Modelul EFQM? Organizația a implementat deja Modelul? Este stabilă dpdv financiar? Și întrebările pot continua…
  • Ca exemplu indicativ, am constatat că organizațiile pot ajunge în aproximativ 3 ani de la „novice” în folosirea Modelului până la „Recognised for Excellence 5Star”.

Trei ani este o perioadă prea lungă până obținem beneficiile EFQM!

  • Premiul (la orice nivel ar fi el) este doar o mică parte din beneficiile EFQM. Până la ajunge să ia premiu, o organizație învață Modelul, îl aplică și astfel își îmbunătațește rezultatele. Cu sau fără marketingul generat de Premiu, scopul de a-și fi îmbunătățit rezultatele este atins.
  • În esență, Modelul EFQM a fost creat la începutul anilor ’90 pentru a obține rezultate superioare în mod sustenabil, iar premierea este doar o consecință (de altfel foarte ofertantă dezvoltarea portofoliului de clienți, mai ales pe segmentul superior B2B).

Cum poate fi aplicată aceeași rețetă unei palete atât de variate de entități juridice?

  • Modelul nu este o reteță (ceva prescriptiv), ci mai degrabă o abordare în integralitate a managementului organizației (fie ea publică, privată, non-profit, etc.).
  • Modelul de Excelență EFQM oferă o serie de puncte de reper, nu soluții punctuale. De exemplu, Modelul afirmă că organizațiile excelente măsoară satisfacția clienților, dar nu sugerează câte întrebări să conțină chestionarul de măsurare a satisfacției clienților.

În ce limbă se livrează serviciile EFQM în România?

  • Toate serviciile EFQM se pot livra în limbile româna sau engleză, funcție de cerințele dvs.

Vrei să afli mai multe despre Modelul EFQM? Intră pe pagina dedicată Modelului. De asemenea, ne puteți contacta AICI. Urmărim să răspundem în maximum 24 de ore.

Ramâi alături de noi

Vrei să afli noutăți de la noi? Abonează-te!

Vă mulțumim pentru abonare!

Ceva nu a mers. Mai încearcă sau contactează-ne.

Top

Ramâi alături de noi

Vrei să afli noutăți de la noi? Abonează-te!

Vă mulțumim pentru abonare!

Ceva nu a mers. Mai încearcă sau contactează-ne.

Te poți dezabona oricând. Promitem că adresa ta de mail este în siguranță. Nici nouă nu ne plac spam-urile.