Home / Cursuri / Modele de excelență în afaceri

Modele de excelență în afaceri

Modele de excelență în afaceri.  Acest curs se adresează managerilor și angajaților acelor operatori economici care doresc să devină competitivi pe piața globalizată prin calitate/ excelență, în scopul creșterii rentabilității și profitabilității propriei organizații.

Denumire curs:  MODELE DE EXCELENȚĂ ÎN AFACERI

 Obiectiv general

Obiectivul general al cursului constă în cunoașterea metodelor, tehnicilor și instrumentelor datorită cărora un operator economic poate deveni competitiv prin calitate/ excelență, în condițiile industrializării și globalizării, sporindu-și astfel rentabilitatea și profitabilitatea sa pe termen mediu-lung.

Obiective specifice

La finalul cursului absolvenții acestuia vor fi capabili să:

  • înțeleagă evoluția preocupărilor pentru realizarea și îmbunătățirea continuă a calității organizațiilor, proceselor, produselor și serviciilor în statele dezvoltate și în România
  • cunoască valorile, principiile, conceptele-cheie și criteriile care stau la baza funcționării diferitelor modele de excelență în afaceri ce sunt aplicate în prezent în statele dezvoltate
  • cunoască factorii determinanți ai profitului, profitabilității și competitivității unei organizații
  • identifice factorii motori, oportunitățile și obstacolele existente în propria organizație în scopul obținerii excelenței
  • cunoască sub-criteriile aferente fiecărui criteriu și modalitățle practice de satisfacere a lor
  • identifice corelațiile existente între diferitele criterii și sub-criterii ale modelelor
  • cunoască evoluțiile și performanțele unor organizații externe care au aplicat modele de excelență in afaceri

Grupul țintă

Acest curs se adresează managerilor și angajaților acelor operatori economici care doresc să devină competitivi pe piața globalizată prin calitate/ excelență, în scopul creșterii rentabilității și profitabilității propriei organizații.

Condiții minime de participare

– Absolvenți de învățământ superior tehnic sau economic cu experiență profesională de minim 3 ani.

– Se acordă Certificat de participare și/ sau Diplomă de absolvire

Înscrieri

Pentru înscrierea la curs, doritorii vor trimite mesaj AICI. Aplicanții vor fi contactați de către Coordonatorul de curs.

Plata

Costul participării la curs este de 900 RON / participant și acoperă suporturile de curs și răcoritoarele oferite.

Durata cursului

Cinci zile (8 ore/ zi x 5 zile = 40 ore) – la anumite date, de stabilit de comun acord cu participanții

Locația

  • Hotel Dali, Str. Smardan Nr.6A, Constanța
  • Sediul T4E din B-dul Mamaia nr 269, Constanța
  • În alte locații, la cererea participanților

Număr de participanți

Minimum 10 – Maximum 25

Modalități de instruire

Crearea competențelor menționate implică:

  • transmiterea de date și informații relevante și adecvat prezentate în diaporame (în scopul transformării lor în cunoștințe, prin înțelegerea lor)
  • crearea unor deprinderi specifice prin studii de caz
  • inducerea de atitudini și comportamente proactive

Cursul se va desfășura în limba română. La cerere, se poate desfășura și în limbile franceză sau engleză.

Examenul

Toți participanții primesc Certificat de participare și – la cerere, după evaluarea  lor de către Trainer – o Diplomă de absolvire.

Alte informații

Pentru participanții care doresc doar Certificatul de participare, programul cursului se poate modifica în funcție de expertiza și de cerințele participanților.

Resurse:

Modelul de Excelență EFQM

Standardul ISO 9001:2015

Contact

Coordonator de curs: Conf. Univ. Dr. Nicoleta ACOMI

Pentru programari, trimite mesaj AICI. Urmărim să răspundem în maximum 24 de ore.

Ramâi alături de noi

Vrei să afli noutăți de la noi? Abonează-te!

Vă mulțumim pentru abonare!

Ceva nu a mers. Mai încearcă sau contactează-ne.

Top

Ramâi alături de noi

Vrei să afli noutăți de la noi? Abonează-te!

Vă mulțumim pentru abonare!

Ceva nu a mers. Mai încearcă sau contactează-ne.

Te poți dezabona oricând. Promitem că adresa ta de mail este în siguranță. Nici nouă nu ne plac spam-urile.